دانلود آهنگ جدید امید ساربانی به نام هوا سرده

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی به نام هوا سرده

{دانلود با کیفیت 128 و 320 همراه با متن آهنگ}


 

Mp3-128

Download

 

Mp3-320

Download

متن آهنگ هوا سرده از امید ساربانی
هوا سرده تنم داغه پر از خاکستر سردم
دوباره خونه اول دوباره راه و گم کردم
هوا سرده تنم داغه زمین خیسه زمان مرده
من و ابرهای پر حرف و قراری که به هم خورده
قراره اول و اصلا نمیشه پیش بینی کرد
یه حسی بهم میگه وایسا یه حسی بهم میگه برگرد
دارم از استرس میمیرم اما با خنده به خودم امید میدم
به ساعت چشم میدوزم دوباره میگم شاید یه ذره زود رسیدم
دارم از استرس میمیرم اما با خنده به خودم امید میدم
به ساعت چشم میدوزم دوباره میگم شاید یه ذره زود رسیدم
خیال کردم که تا اخر تو با این مرد همراهی
عجب اثر غم انگیزی عجب رویای کوتاهی
هوا سرده تنم داغه پر از خاکستر سردم
همین نزدیکی ها بودی چقدر آسون گمت کردم
قرار اول و اصلا نمیشه پیشبینی کرد
یه حسی بهم میگه وایسا یه حسی بهم میگه برگرد
دارم از استرس میمیرم اما با خنده به خودم امید میدم
به ساعت چشم میدوزم دوباره میگم شاید یه ذره زود رسیدم
دارم از استرس میمیرم اما با خنده به خودم امید میدم
به ساعت چشم میدوزم دوباره میگم شاید یه ذره زود رسیدم


برای دانلود دیگر آهنگ های امید ساربانی کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.